23 Kasım 2011 Çarşamba

Günün Düşündürdükleri 23 Kasım 2011

Bugün muhteşem bir gün.

Korkunç bir başağrısı ile uykuya daldım dün gece. Ama ilaç almadım. Kendime Reiki ile enerji veriyorum. Dün akşamda öyle yaptım. Sabah kalktığımda hafiflemiş, içim aydınlanmış hissettim. Sonra can dostlarımda Zeynep ile Skype’ta bir koçluk seansı yaptık. Ve ben nasıl kendi başımı ağrıtıyorum, zihnimde herşeyi çözmeye çalışırken nasıl sağlığımı etkiliyorum, onu farkettim. Duyguların adını koymadığım zaman başım ağrıyor, sırtım ağrıyor, alerjilerim azıyor, midem yanıyor. Kendime ve duygularıma karşı dürüst olduğumda da hafifliyorum ve bütün bu sıkıntılar yaşanmadan hayatın içinde hafif, dimdik ve enerji dolu geçiyorum.

Bu koçluk seansında kendime yaptığım bir iyiliği farkettim. Zihnimde bildiğim, ancak yaşattığı hafifliği biranda farkettiğim bir iyilik. Duygularımı anlamayacaklarını farkettiğim, zihinsel olarak anlaşamadığım insanları hayatımdan epey ayıklamışım. Onların yerine, ruhumu ve zihnimi besleyenlerle kendimi çevirmişim. Bu öyle bir dolgunluk hissi veriyorki, gerektiğinde diğerlerinide zorlanmadan hayatımda tutabiliyorum. (Adını şimdi buldum. Patrick Ryan’ın radio programını dinliyorum. Etrafımda olmasına izin verdiğim insanlara “life giving energy” barındıranlar olarak adlandırıyor J )

Başka bir keyifte, değerlerim listesine yeni bir değer eklemek oldu. “To be connected”. Beni iyi tanıyanlar lütfen Türkçe’sini doğru bulmama yardım edin. Bu içimi çok zenginleştirdi. Kendim ile tanışma yolculuğunda bir eşikten daha geçtiğimi farkettim.

Patrick’in yukarıda sözünü ettiği programdan alıntılarımı paylaşmak istiyorum. Patrick koçluk eğitimi aldığım Coach Training Institute’un hocalarından. Şimdi kendi sitesi olan Awakened Wisdom ile çeşitli gelişim alanları açıyor ve bunu gönüllü paylaşıyor. Bu radio programları da onlardan biri. Bugün ilk programı dinledim. Adı “What Fear do You Hold and Wish to Release and How to do it”. “İçinizde barındırdığınız ve kurtulmak istediğiniz korku/lar ne,  ve bunu nasıl yaparsınız”
1-      Bugünkü düşünceleriniz, kullandığınız kelimeler aldığınız aksiyonlar güzellik yaratıyor veya dünyaya güzellik katıyor mu?
2-      Düşünceleriniz, kelimeleriniz ve aksiyonlarınız dünyaya “yaşam katan enerji” veriyor mu?
3-      Bugün yapabileceğiniz ve yaşamınızda değişime katkıda bulunacak bir aksiyon nedir?  Hergün, yaratmak istediğiniz değişime uygun, değişim başlatacak bir davranış değişikliğinde bulunmak çok güzel.
4-      Olan hiç bir şey kişisel değil.
5-      Zihninizde, gün boyu sizinle yürüyen soruya dikkat edin.
6-      Çevrenizde, size destekleyen kim var? Deneyimlerini paylaşacak, size ilham verecek ve deneyimleri ile size destekleyecek , buna karşılık size ne yapmanız gerektiğini söylemeyecek  kim var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder