23 Mart 2011 Çarşamba

Günün Düşündürdükleri 03 Mart 2011

Arkadaşlarım sağolsun. Tali yol bulunmuştur. Madem google blogspot büyüklerimize uymadı, bende başına birşey gelene kadar worpress’e taşındım.
Yazmayalı çok olmuş. Özlemişim kendi kendime yazmayı. Arada bir eğitim verdim. Heyecanımı idare edilir boyuta geldi. Ama bu arada kendime yeni işkence yöntemleri geliştirdim Jİçimdeki sabotajcının ne kadar güçlü ve akıllı olduğunu hatırladım. Stres altına girince eski alışkanlıklar depreşirmiş meğerse onu keşfettim. İki yeni eğitim hazırlamam istendi. Heyecandan başıma ağrılar girdi. Kitaplar ısmarladım. Haftasonu eğitimlere gittim. Cirque du Soleil’i izledim. Cesaretlerine, sergilenen estetiğe, enerjilerine hayran kaldım. Yani nefes almadan yaşadım.
Sonra hayat nisbeten yavaşladı. Oh, çok şükür istediğim tempoya kavuştum. Bu hafta arkadaşlarımı görecek vaktim oldu. Dün İK ağırlıklı birgün yaşadım. Bugün çok keyifli 2 koçluk seansı, kakaolu kek tadında, çok çok lezzetli. Herşey artık daha bildiğim ve istediğim gibi. Bakalım bundan sonrası nasıl yaşanacak?
Çerçevemi yeniden, düzenini bilmediğim bir yerde çizme ihtiyacındayım. Kendimi rahat hissetmem, yüreğimdekileri daha derinden farkedip aktarabilmem için zaman gerektiğini farkettim.  Sakin ve keyifli, duygularım ve heyecanlarımla dolu, yüreğimdekileri aktarabildiğim yazılar yazabilmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder