31 Mart 2012 Cumartesi

Günün Düşündürdükleri 31.03.2012

Karunesh dinleyerek oturmak, benim için paha biçilmez bir deneyim oluyor herzaman. Ama içimden geçenler ne Karunesh, ne etkileri. Geçen hafta katıldığım bir eğitimin sonrasında günlük hayata dönerken, o şu anda yalnız  eşsiz bir araç görevini yerine getiriyor.
Hikaye 2011 yılında Eylül ayında başladı.  Ece ile geleneksel doğum günü yemeğimi yerken söz döndü dolaştı ve CTI’ın Leadership eğitimine geldi. Çok katılmak istediğim bir deneyimdi. Türkiye’de yapılacağı ile ilgili bir mail aldığını paylaştı Ece. Birlikte katılabileceğimize karar verdik.
“Kaderimde bu da varmış” dediğim bir süreç başladı bundan sonra.  Ece’nin sözünü ettiği eğitim meğerse “LeaderImpact” imiş.  Önce tarihler uymadı.  Souzan günleri değiştirdi.  O an aslında katılacak param yoktu.  Hiç beklemediğim bir yerden para geldi.  Ve geçen hafta, bu 3 aylık deneyim resmi olarak sona erdi. Ben biraz daha büyümüş, çok daha fazla kendimle tanışmış, hayatıma dahil etmekten çok mutlu olduğum insanlarla yoldaşlık yapmış, yorgun ve mutlu olarak sürecin bu kısmını bitirdim. Ancak öyle bir kapıdan geçtim ki dönüşü yok. Artık bilgimi, deneyimimi dünyayla paylaşmamak gibi bir hakkım olmadığını bilerek, yaşamıma sahip çıkmanın gücünü hissederek ve “daha gidilecek yol meğer sonsuzmuş, hiç varılmıyormuş, yaşam sadece ve sadece bir yolculukmuş” gerçeğini tekrar hatırlayarak ve iliklerime kadar hissederek oturuyorum. Karunesh bütün bunları hazmetmeme yardımcı oluyor.
Sınırlarım biraz daha genişledi. Cesaretim çok daha fazla arttı. Yolum biraz daha belirginleşti. Hayallerim canlanmaya başladı. Kaderin bize aslında hep en iyiyi hazırladığına bir kez daha inandım. Üstelik bu katılan herkes için aynen böyle oldu.  Evrenin beni sevdiğine bir kez daha inandım.  Zorlandım ama beni büyütecek ve hazmedebileceğim kadar. Hep saklandığım deneyimler karşıma çıktı yine ve ben bu sefer kaçmadım. Bunun verdiği hafifliği anlatamam. Şükrettim bana el veren cesur  insanların varlığına. Yanımda olmalarına ve desteklerini cömertçe paylaşmalarına.  Aslında cesaretle yaklaştığında herşeyin ne kadar daha kolay olduğunu bana hatırlatmalarına.
Bazı insanların hayatınızda yer almasının nasıl bir kazanç olduğunu zaman geçtikçe anlarsınız. İşte o insanlardan hayatıma kattım. Hepsinin yeri ayrı, hepsi ayrı kıymetli. Ama eğitimi bize deneyimleten kişileri ayrı tutmak zorunda hissediyorum. Onların yaptıkları işe olan inançları, cömertlikleri, bilgelikleri ve tevazuları paha biçilmez.
LeaderImpact’i oluşturduğu için Okokon’un yeri ayrı. Hayal edip onu Türkiye’ye getirdiği için Souzan’ın yeri apayrı.  Teşekkür ederim. İyiki hayatımdasınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder