31 Aralık 2010 Cuma

Günün Düşündürdükleri 31 Aralık 2010

2010 yılının gün ışığında pişirilmiş son Türk kahvesini hazırladım. Kerem’ii arkadaşları ile buluşmak, Rana’yı teyzesine gitmek üzere İstanbul trafiğine saldım ve Seda Bağcan’ın yeni CDsi eşliğinde başladım yazmaya.

“Ben hayallerimin peşinden gitmek istiyorum. Ya siz?”

22 Aralık tarihli yazımı bununla bitirmişim. 2011 için hayallerimi yazmanın zamanı geldi.
1-      Çok seyahat etmek istiyorum. Tadını çıkararak, kendi hızımla. Merakımı gıdıklayan yerleri görmek, tema odaklı gezmek, yorulmadan gezmek, gezinin sonunda lezzetli bir yemek yemiş gibi doyduğumu hissetmek istiyorum.
2-      İK Danışmanlığı yapmayı sevdim. İhtiyaçlar belirlendi. Birlikte yol alındı. Ben bilgimi ortaya koydum. Karşı taraf ile hep birlikte emek harcadık. Çok güzel şeyler çıktı ortaya. Daha fazla güzellikler için, ortaklaşa emek harcamak istiyorum.
3-      Koçluk yapmak istiyorum. Farkındalığım arttıkça, dinginliğim artıyor. Hayatımın iplerini elime yavaş yavaş geçiriyorum. Hayatla çok daha keyifli akıyorum. Bütün bunlar koçluk çalışmalarına, koçluk almaya daha çok vakit ayırdıkça artıyor. Bu paylaştığım yaşam keyfine ulaşma becerisini aktarmak istiyorum.
4-      Eğitim vermek istiyorum. Hayat çok girift. Çok hızlı akıyor. Kendimize yapabileceğimiz en büyük iyilik kişisel gelişimimize önem vermek, becerilerimizi geliştirmek. O zaman sağlam durabiliyoruz. Kendimizi ve seçimlerimizi yönetebiliyoruz. İsteyenlere bu konularla ilgili eğitim vermek istiyorum.
5-      Sevdiğim işeri yaparken stress yüzünden telef olmadan çok para kazanmak istiyorum. (İddialı ama olacak)
6-      Etrafımda her zaman enerjisi yüksek, olumlu, cesur, sonuca kilitlenmiş, mızmızlanmayan, iyi niyetli insanlar bulunsun, olmayanlar ayıklansın istiyorum. Etrafımda insanlara ve insanlığa kıymet veren dostlar istiyorum.
7-      Trafik yüzünden strese girmeden yaşayabilmeyi diliyorum. (En iddialısı bu)
8-      Sevdiklerim ve sevenlerimin sayısı artsın istiyorum.

En önemlisi benim, ailemin ve tüm sevdiklerimin hep çok sağlıklı, çok neşeli ve kendileriyle barışık olmalarını, rahat yaşamalarını, dünyanın sunduğu gerginliklerden kendilerini koruyabilmelerini istiyorum.

Hepinize gönlünüzce, dolu dolu bir yıl diliyorum dostlar. Arzuladığınız herşeyin en güzelininyolunuza çıksın ve siz onu görebilin.

Sevgi dolu bir yıl sizin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder